منتدي البيت بيتك واكتر.
بزيارتك نورت المنتدى
لوكنت عضو معانا ادخل وشوف المواضيع الجديده
ولو مش مسجل ادخل وسجل علشان تشوف وتتابع الجديد كله وتتعرف على اصدقائك الجداد
انا فى انتظار تسجيلك ولك مني كل التحية .
مديرة المنتدي / ميس ايجيبت.
منتدي البيت بيتك واكتر.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي البيت بيتك واكتر.

كل اللي بتحلم بيه معانا هتلاقيه.
 
الرئيسية.الرئيسيةالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» برنامج حسابات
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالسبت يوليو 11, 2015 7:04 am من طرف hebadexef

» البرامج المتكامل بزنس كنترول المحاسبى
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالإثنين فبراير 23, 2015 4:06 am من طرف تنكربل

» احسن موقع اعلانات مبوبة (موقع لقطة)
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2014 6:12 am من طرف تنكربل

» برنامج حسابات رائع
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 09, 2014 2:27 am من طرف تنكربل

» افضل برنامج حسابات ومخازن فى العالم العربى
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 03, 2014 4:48 am من طرف تنكربل

» برنامج بزنس كنترول الاقوى
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2014 8:32 am من طرف تنكربل

» افضل برنامج للحسابات فى العالم العربى
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 23, 2014 7:33 am من طرف تنكربل

» افضل برنامج حسابات فى العالم العربى
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 25, 2014 3:43 am من طرف تنكربل

» اسهل برنامج محاسبي في السعودية
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 10, 2014 9:51 am من طرف اسهل برنامج محاسبي

» لاندسكيب حدائق – لاندسكيب فلل (شركة تراست لاندسكيب 37623103 – 01277166796 )
تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 10, 2014 9:44 am من طرف اسهل برنامج محاسبي

ازرار التصفُّح

 الصفحة الرئيسية

 المنتدي
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميس ايجيبت - 753
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 
الوردة الذهبية - 306
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 
dody_nano - 164
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 
احمد سكر - 152
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 
بنوته جنان - 121
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 
الصمت كبرياء - 76
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 
hishhish - 76
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 
marro - 71
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 
شهرزاد - 66
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 
Mayo - 63
تسريحات شباب اخر زمن. Emptyتسريحات شباب اخر زمن. I_voting_barتسريحات شباب اخر زمن. I_vote_lcap 

 

 تسريحات شباب اخر زمن.

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ميس ايجيبت
مديرة المنتدي.
ميس ايجيبت

الجنس : انثى الابراج : الجوزاء الأبراج الصينية : الفأر
عدد المساهمات : 753
تاريخ الميلاد : 24/05/1984
تاريخ التسجيل : 07/11/2009
العمر : 36
الموقع : في قلب وعقل حبيبي
المزاج : رومانسي جدا

تسريحات شباب اخر زمن. Empty
مُساهمةموضوع: تسريحات شباب اخر زمن.   تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 16, 2009 10:42 am

المثل بيقول اصحاب العقول في راحة واللي مش مصدق المثل ده يدخل يشوف الصور وهو يقتنع واللي يشوفها وميقتنعش يشرح لنا وجهه نظره

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
.[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
.[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
.[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ده بقي بنوتة
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
عايزة بجد اراء الشباب اللي احنا شايفينة ده يطلع ايه
دي بجد موضة ؟يعني هو ده الجمال والاناقة ؟ولا اسمه ايه بالظبط؟؟؟
انتظر الردود.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ياللي فاكر انك انت بس وحدك في العذاب
لا تعالي في ناس كتيرة دا انت ورقة من كتاب
قول يارب وهتلاقيه عيش وخلي ايمانا بيه
دا اللي شايف جرح غيره جرحه هو يهون عليه
واحمد ربنا مهما ادالك واوعي تقوله
يارب ده ليه؟؟



*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://ahlam4282.alafdal.net
طويطي
عضو جديد.
عضو جديد.


الجنس : ذكر الابراج : العقرب الأبراج الصينية : القط
عدد المساهمات : 4
تاريخ الميلاد : 28/10/1987
تاريخ التسجيل : 05/02/2010
العمر : 32

تسريحات شباب اخر زمن. Empty
مُساهمةموضوع: رد: تسريحات شباب اخر زمن.   تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالجمعة فبراير 05, 2010 12:24 pm

لا بجد في بعضهم حلووووة والله

وبعضهم لا مسخرة الكدش والهبال ذا ماحبه

بس الباقي والله حلوووو
<< احس ابنضرب خخخخخ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
عضو نشيط.
عضو نشيط.


الجنس : انثى الابراج : الجوزاء الأبراج الصينية : الكلب
عدد المساهمات : 66
تاريخ الميلاد : 21/06/1982
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 38
المزاج : متقلبة المزاج

تسريحات شباب اخر زمن. Empty
مُساهمةموضوع: رد: تسريحات شباب اخر زمن.   تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالجمعة فبراير 05, 2010 3:52 pm

بصراحه يا ميس في حبه اشكال من الصور دي عايزه الحذف بس انا من وجهه نظري في الشباب انه جميل الموضه وجميل القصات الجديده بس يا ريت الواحد يحاول يشوف القصه اللي تتناسب مع شكله ووجهه ولون بشرته مش اي حاجه يعملوها وخلاص يعني الشكل المنكوش ده صعب انك تبصي عليه والا الشكل اللي حاطط ايده ع شعره استحاله تعرفي تمشي جنبه اكيد في حاجات كتيره ف شعره ممكن تقع على اللي ماشي جنبه منظر مقزز جدا حبيت بس اقولك رايي وشكرا على موضوعك الجميل
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dody_nano
عضو برونزي.
عضو برونزي.


الجنس : انثى الابراج : الاسد الأبراج الصينية : الكلب
عدد المساهمات : 164
تاريخ الميلاد : 30/07/1970
تاريخ التسجيل : 12/05/2010
العمر : 50

تسريحات شباب اخر زمن. Empty
مُساهمةموضوع: رد: تسريحات شباب اخر زمن.   تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالأحد مايو 23, 2010 1:00 am

عالم مجنووووووووووووووووووون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gena
عضو نشيط.
عضو نشيط.


الجنس : انثى الابراج : العقرب الأبراج الصينية : الحصان
عدد المساهمات : 62
تاريخ الميلاد : 04/11/1930
تاريخ التسجيل : 25/01/2010
العمر : 89
الموقع : ادام الكمبيوتر
المزاج : متقلب

تسريحات شباب اخر زمن. Empty
مُساهمةموضوع: رد: تسريحات شباب اخر زمن.   تسريحات شباب اخر زمن. I_icon_minitimeالجمعة يناير 07, 2011 3:05 pm

دول ميعتبروش شباب وسوري بجد لصراحتي
اعتقد ان البنات نفسها مش بتعمل التسريحات ده
ممكن يكون الشاب مميز في التسريحة
بس مش للدرجة ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تسريحات شباب اخر زمن.
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي البيت بيتك واكتر. :: مركز ميس ايجيبت للتجميل. :: قسم المكياج والتسريحات والعطور.-
انتقل الى: