منتدي البيت بيتك واكتر.
بزيارتك نورت المنتدى
لوكنت عضو معانا ادخل وشوف المواضيع الجديده
ولو مش مسجل ادخل وسجل علشان تشوف وتتابع الجديد كله وتتعرف على اصدقائك الجداد
انا فى انتظار تسجيلك ولك مني كل التحية .
مديرة المنتدي / ميس ايجيبت.
منتدي البيت بيتك واكتر.
بزيارتك نورت المنتدى
لوكنت عضو معانا ادخل وشوف المواضيع الجديده
ولو مش مسجل ادخل وسجل علشان تشوف وتتابع الجديد كله وتتعرف على اصدقائك الجداد
انا فى انتظار تسجيلك ولك مني كل التحية .
مديرة المنتدي / ميس ايجيبت.
منتدي البيت بيتك واكتر.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي البيت بيتك واكتر.

كل اللي بتحلم بيه معانا هتلاقيه.

الرئيسية.الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» برنامج حسابات
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالسبت يوليو 11, 2015 7:04 am من طرف hebadexef

» البرامج المتكامل بزنس كنترول المحاسبى
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالإثنين فبراير 23, 2015 4:06 am من طرف تنكربل

» احسن موقع اعلانات مبوبة (موقع لقطة)
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2014 6:12 am من طرف تنكربل

» برنامج حسابات رائع
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 09, 2014 2:27 am من طرف تنكربل

» افضل برنامج حسابات ومخازن فى العالم العربى
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 03, 2014 4:48 am من طرف تنكربل

» برنامج بزنس كنترول الاقوى
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2014 8:32 am من طرف تنكربل

» افضل برنامج للحسابات فى العالم العربى
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 23, 2014 7:33 am من طرف تنكربل

» افضل برنامج حسابات فى العالم العربى
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 25, 2014 3:43 am من طرف تنكربل

» اسهل برنامج محاسبي في السعودية
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 10, 2014 9:51 am من طرف اسهل برنامج محاسبي

» لاندسكيب حدائق – لاندسكيب فلل (شركة تراست لاندسكيب 37623103 – 01277166796 )
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 10, 2014 9:44 am من طرف اسهل برنامج محاسبي

ازرار التصفُّح

الصفحة الرئيسية

المنتدي
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميس ايجيبت - 753
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع Emptyفرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_voting_barفرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_vote_lcap 
الوردة الذهبية - 306
فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع Emptyفرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_voting_barفرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_vote_lcap 
dody_nano - 164
احمد سكر - 152
بنوته جنان - 121
الصمت كبرياء - 76
hishhish - 76
marro - 71
شهرزاد - 66
Mayo - 63

فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hesham
عضو جديد.
عضو جديد.

تاريخ الميلاد : 14/08/1985

فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع Empty
مُساهمةموضوع: فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع   فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالإثنين يناير 11, 2010 4:49 am

بسم الله الرحمن الرحيم

التسويق المباشر عمل – ربح – علاقات - نجاح

نفسك تشتغل فى مجال محترم و مربح ؟
نفسك الشغل ده يحقق كل احلامك ؟
نفسك تكون رجل / سيده اعمال مشهور ؟
نفسك تسافر بره ولا تقعد فى بلدك ؟
نفسك تعرف انا عاوز اقولك ايه ؟
حاضر انا هجيبلك من الأخر....
تسمع عن حاجه اسمها التسويق المباشر ؟
تعرف حد شغال فى الموضوع ده و حقق حلمه ؟
تعرف ان 25% من اثرى اثرياء العالم كونوا ثروتهم من المجال ده ..!
المجال ده قديم اوى بس جديد فى مصر ، المجال ده على الاقل هيدخالك عائد شهرى لا يقل عن 17500 ده لو انت مش كفائة فى المجال ده بس انا مش هسيبك كده ، لان انا محبكش كده لانى انا وانت اخوات من بلد واحد و نجاحك يعنى نجاح بلدك و بلدى و مصر هى الاهم لازم اخليك اكفاء و احد فى المجال ده...
انا عارف انى طولت اوى عليك فى التمهيد للموضوع بس انا شايف ان كل ده ميجيش نقطه فى بحر التسويق المباشر .
وانا مش هقدر اوصلك كل حاجه فى شويه كلام
كل إلى انا طالبه منك حاجه واحده بس لو عاوز تعرف أيه هو التسويق المباشر و إزاى تحقق ربح ضخم فى الشغل ده بمجهود قليل و عائد كبير ميقلش عن 17500 فى الشهر شركة BDM للتسويق المباشر عامله محاضرة مجانية لشرح التسويق المباشر و إتاحه فرصه العمل لكل الحاضرين لو رغبوا فى العمل ، على فكره انا نسيت اقولك ان العمل ده مش محتاج منك وقت يعنى كفايه زيارة كل اسبوع للشركة تتابع فيها ....
اتمنى تفكر كويس و الله مش هتخسر و والله هتكسب اكتر مما تتخيل و إلى ممكن تحققه فى المجال ده اكتر بكتيرمن لو سافرت بلد اجنبى ... فكر كويس وكلمنى عشان اقولك العنوان و مكان الشركة و معاد المحاضرة .
م/هشام مصطفى - مدير لتكنولوجيا المعلومات فى شركة BDM و لى كل الفخر
ت:0180149626
ميس ايجيبت
مديرة المنتدي.
ميس ايجيبت

تاريخ الميلاد : 24/05/1984
المزاج : رومانسي جدا

مُساهمةموضوع: رد: فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع   فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالإثنين يناير 11, 2010 7:56 pm

اهلا بك اخي هشام

احب انوه لك ان اصدقائك الاثنين الاخ خالد البوهي والاخ محمد فوزي اكيد انت تعرفهم كويس واكيد كمان هما اللي كلموك عن المنتدي كانوا اعضاء عندنا في المنتدي وتركت لهم فرصة الاعلان عن شركتهم مزاياها وعروضها وده علشان الناس تستفاد ونقضي علي البطالة ونسمح للشباب انهم يحققوا حلمهم . ولكني فوجئت بل صدمت لانهم كانوا بيستغلوا المنتدي للترويج عن شئ وهمي الغرض منه الاضلال والاضرار بمصالح الاعضاء وده طبعا جعلني لا اتردد في الغاء عضويتهم وحذف كافة مواضيع الدعاية الخاصة بشركتهم . وطلبي منك ان كنت تود الاحتفاظ بعضويتك معانا وكلنا نتمي ذلك ان تثبت صحة ما يقال ويكتب عن هذه الشركة . سبق ان طلبت من زملائك كافة المعوامات الخاصة بالشركة علشان الاعضاء يكونوا علي دراية ونور وهما رفضوا وعلشان كده الغيت عضويتهم معانا وانا مازلت اكرر لك نفس الطلب لو تحب انك تستمر معانا وده يشرفنا طبعا ياريت لو ترفع علي المنتدي ما يلي :

عنوان الشركة المركز الرئيسي / الفروع
الرقم البريدي الخاص بها
موقعها الاليكتروني
رقم الترخيص الخاص بها في وزراة القوي العاملة
التليفونات الخاصة بها ولا اقصد تليفونات العاملين بها انا اقصد التليفونات الارضية الخاصة بمقر الشركة نفسه
نطاق عمل الشركة بمعني حدودها اي اماكن فروعها
من هم المؤسسين لها والي اي جنسيه ينتمون
هذا كله مع رفع صورة شخصية لك بجوار كل اعلان تعلنه بالمنتدي حتي يسهل منها التعرف علي شخصك
وارسال كافة البيانات الشخصية التي تخصك في رسالة خاصة وذلك حتي ارجع عليك بالمساءلة القانونية اذا اشتكي اي عضو بالمنتدي من اي حالة من الغش او النصب والاحتيال

ارجو ان لا تغضب مني فانا اولا واخيرا احافظ علي الصالح العام وليس لي اي مصلحة شخصية

وياريت تبلغ اصحابك خالد ومحمد فوزي ان لو تم رفع البيانات المطلوبة علي المنتدي وتاكدت من صحتها بنفسي ساقوم بدعوتهم مرة اخري للتسجيل معنا بالمنتدي واروج لهم اجمد دعاية لم يسبق لها مثيل في تاريخ الاعلان ولكن هذا بعد ان اتاكد بنفسي من صحة قيد شركتكم ونزراهه عملها . فانا صممت المنتدي هذا لخدمة الشباب اولاد بلدي ولن اسمح نهائيا ان يكون المنتدي وكرا للنصب عليهم وبيع الاوهام

ساترك لك فرصة يومين من تاريخ كتابتي لهذه المساهمة ان لم اجد منك الرد الشافي لما طلبت ساحذف عضويتك في الحال ولا تعود عليا باللوم

تقبل مني التحية ودمت بكل الخير
https://ahlam4282.alafdal.net
ميس ايجيبت
مديرة المنتدي.
ميس ايجيبت

مُساهمةموضوع: رد: فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع   فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالإثنين يناير 11, 2010 8:39 pm

??? ???? ????? ???? ?? ???? ?? ???? ???? ????? ????????? ??? ???????? ???? ???? ????? ?????? ????? ???? ??? ???? ???? ??? ???? ?????? ???????? ???? ????? ?? ????? ???? ????? ???? ??? ???????
????? ???? ??????
0125324224
0119474746
24124848
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
?????? ???? ???? ?????? ???????
0112463129
?????? ????
0180149626
?????? ???? ????
0183949598
0193426918

????? ???? ?????? ????? ?? ?? ???? ??
?????? ????? ?? ???? ???? ???? ????? ???? ??? ???? ??????? ????? ??? ?????? ??????? ??? ???? ?? ???? ????? ????????? ?????? ???? ?????? ?? ??????

???? ?? ?? ????? ?? ????? ??? ???? ?? ??? ???? ???? ??? ???? ?? ??? ?? ???? ????? ???? ?????? ???? ?????? ????? ?????? ???? ??????
????? ???? ????? ??? ?? ?? ?? ??????? ???? ????? ???? ??? ??????? ????? ?????? ????? ??? ??? ???? ?? ?????? ???????
??? ???? ????? ???? ????? ?? ????? ??????? ????????? ??????? ???? ?????? ???? ??? ???? ??????? ???? ???? ???????

?? ???? ????? ?????? ?????? ??? ????? ?????? ????? ???? ???????? ?????? ??? ??? ??????? ??? ?????? ??????? ?????? ??????? ?????
??? ?? ?????? ??? ????? ?? ?? ??? ?????? ???? ????? ????? ??? ??? ????? ?? ??? ???? ??????? ?? ????? ???? ???? ??? ?? ???? ?? ???? ?????? ??????? ??? ?????? ???? ???? ????????? ???? ?????? ???????? ???? ???????? ?????? ??? ??? ?????? ?????? ????? ???? ?? ????? ?????? ???? ??? ??????? ????? ????? ??????? ????? ???????

?? ???? ?????? ??? ?????? ??? ???? ????????? ???? ???? ?? ???? ????? ????
??? ???? ?????? ???????? ????? ???? ???? ??????? ????? ??????? ?????? ???????? ????? ??? ?? ????? ?? ??????? ?????? ????? ????? ???? ?????? ???? ?????? ?? ???? ?????? ???? ??? ???? ??? ????????? ?? ????? ??? ???? ???? ??????

??? ???? ?? ?? ????? ?????? ???? ?? ??? ???? ?????? ?????? ????? ?? ????? ??? ??????? ???????? ??? ?????? ?? ???? ???? ?????? ???? ?????? ??????? ?? ?? ????????? ???? ???? ??????? ???? ??? ???? . ???? ?? ????? ???? ????? ???????? ??? ??????? ?? ?????? ??????? ????? ??????? ??????? ??? ???? ??????? ?????? ??? ?? ?????

????? ???? ???? ??? ?????

?????????????????????????????????????????????
ميس ايجيبت
مديرة المنتدي.
ميس ايجيبت

مُساهمةموضوع: رد: فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع   فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 12, 2010 4:21 am

معذرة لكافة الاعضاء

يرجي عدم الرد في هذا الموضوع الا بعد ان يقبل العضو هشام بشروط المنتدي

واي مشاركة في هذا الموضوع من قبل الاعضاء سيتم حذفها مباشرة

سوري اختي بنوتة جنان لحذف مشاركتك ولكن هذا حفاظا علي الصالح العام

فلا يصح ان نناصر اعضاء هذه الشركة الا بعد اعلانهم عن نزاهتها وحقيقة وضعها

الموضوع متروك للعضو هشام فقط اما يدافع عن شركته ويعلن بينات توضح نزاهتها او ان يدخل في دوامة مشاكل هو اكيد مش ادها هو واصحابه محد فوزي ويوسف وخالد

الموضوع مفتوح فقط بيني وبينه ولن اتنازل عن حق المواطن المصري في العيش الآمن والمستقر

كما ذكرت لك هشام امامك فقط يومين اما انك فيهم تكشف حقيقة شركتكم وانها شركة محترمة ولها تصريح حكومي او انا ابدأ اتصرف وااخد ضدك الاجراء القانوني المناسب واكشف حقيقتك للناس جميعا علي كافة المنتديات

ومازلت اردد هتنظر ردك وان تغيبت عليا فعليك انت انتظار ردي

سلام

فرصة عمل فى الخارج تناسب الجميع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الجاليات المصريه فى الخارج 2
» الجاليات المصريه فى الخارج 3
» الجاليات المصريه فى الخارج 4
» الجاليات المصريه فى الخارج 5